۴ رشته تحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد می‌شود
کد خبر: 4046947
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

۴ رشته تحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی، از موافقت قطعی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد چهار رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، ترحم مصری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۶ فروردین‌ماه، از راه‌اندازی ۴ رشته تحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و اظهار کرد: این رشته‌ها شامل طبیعت‌گردی گرایش اکوتوریسم و مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک در دانشکده علوم اجتماعی، مهندسی شیمی گرایش نانوفناوری در دانشکده فنی و مهندسی و تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی افزود: پذیرش در این رشته‌ها به صورت روزانه بوده و از مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و پس از انجام فرآیندهای مورد نظر نسبت به جذب دانشجو برای تحصیل در رشته‌های جدید این دانشگاه اقدام می‌شود.

مصری ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در ۱۱ دانشکده این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. 

انتهای پیام
captcha