همه مسئولان به فکر حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم باشند
کد خبر: 4046580
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

همه مسئولان به فکر حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم باشند

استاندار اردبیل، گفت: بایستی همه کارکنان و مسئولان فارغ از سلیقه‌های فکری، به فکر حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم باشند و همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۴ فروردین‌ماه، در تشریح برنامه‌های کاری سال جدید در اردبیل، اظهار کرد: در نیمه دوم سال گذشته، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه عمرانی و اقتصادی استان اردبیل جذب و پروژه‌های مهم عمرانی فعال شد که ۹۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار، نقدی بود و تأثیر زیادی در پیشرفت پروژه‌ها داشت.

وی افزود: هم‌چنین ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق شد که امیدواریم با تزریق این میزان اعتبار، اجرای نقاط گلوگاهی پروژه راه‌آهن شتاب گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش برای اجرای زیرساخت‌های دیگر ارتباطی از جمله بزرگراه شمال - جنوب و توسعه زیرساخت‌های خدماتی از جمله آب، گاز و برق از دیگر برنامه‌های استان اردبیل است که تحقق آن همکاری متولیان امر و کارکنان دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

استاندار اردبیل گفت: بایستی همه کارکنان و مسئولان فارغ از سلیقه‌های فکری در حفظ عزت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم نظر مشترکی دارند که حمایت‌ها و همکاری‌های آن‌ها جهت اجرای برنامه‌های اقتصادی استان اردبیل که برای ۴ سال تدوین شده، یک ضرورت است.

وی ادامه داد: استان اردبیل در زمینه‌های شاخص اقتصادی و توسعه وضعیت نامناسبی دارد که به همین منظور اقدامات تحول‌آفرینی در راستای ارتقای این شاخص‌ها در استان در حال انجام است که همگامی بیش از پیش کارکنان دستگاه‌های اجرایی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha