جشنواره گردشگری اردبیل به صورت فصلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4045500
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

جشنواره گردشگری اردبیل به صورت فصلی برگزار می‌شود

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: امسال جشنواره گردشگری، در فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

نادر فلاحی میراث فرهنگی اردبیلنادر فلاحی، مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی 2023 جشنواره گردشگری امسال در استان اردبیل به صورت فصلی و در فصل بهار و تابستان و پاییز و زمستان برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره‌ها انجام شده است.

وی گفت: برگزاری جشنواره گردشگری به صورت فصلی در استان تدوین شده است و این جشنواره‌ها در مناطق مختلف استان برپا می‌شود.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: این جشنواره‌‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جذب گردشگر در استان برگزار می‌شود و در کنار برگزاری این جشنواره‌ها قابلیت‌های گردشگری استان‌ها معرفی می‌شود.

فلاحی گفت: هر فصل در استان زیبایی خاصی دارد و از این ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری استان استفاده می‌شود و در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور گردشگران در استان هستیم و استقبال خوبی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و تفریحی استان شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 80 درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل پر شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به افزایش حضور گردشگران ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان تکمیل شود.

فلاحی، از نظارت بر خدمات‌دهی مراکز گردشگری و تفریحی و تاریخی استان خبر داد و گفت: خدما‌ت‌دهی مناسب به گردشگران و رضایت گردشگران اولویت اساسی است.

انتهای پیام
captcha