مسئولان به وضعیت ایثارگران به‌ویژه در مناطق محروم توجه کنند
کد خبر: 4043391
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

مسئولان به وضعیت ایثارگران به‌ویژه در مناطق محروم توجه کنند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: توجه به جامعه ایثارگری به ویژه در مناطق محروم امری ضروری است و در دیداری که با جامعه شاهد انجام شده، متوجه شدیم پتانسیل‌های خوبی جهت اشتغال‌زایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر وجود دارد.

یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۲۴ اسفندماه، در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان در اردبیل، اظهار کرد: بایستی لحظه لحظه خدمت خود را در بنیاد قدر بدانیم و دلسوزانه و عاشقانه در خدمت خانواده‌های شهدا و جانبازان باشیم و نیروی انسانی مؤمن و متعهد و متخصص بزرگترین سرمایه بنیاد است.

وی افزود: کارها و شغل‌های بسیاری در کشور وجود دارد، ولی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به بهترین بندگان خدا را انتخاب کرده‌اند، خدمت به خلقی که همه چیز خود را در راه خدا داده‌اند.

 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه انسان بایستی ارزش هر آنچه خدا به او داده را بداند، تصریح کرد: ارزش را اگر انسان از دست بدهد پیش خدا حجتی نخواهد داشت و ما بایستی قدر جایگاه و موقعیت خود را که در سرچشمه جهاد و شهادت هستیم بدانیم و شکر نعمت را به جا آوریم.

شکری ادامه داد: انسان به مقامی دست می‌باید که با شهدا محشور می‌شود و شما کارکنان بنیاد نیز با شهید محشور می‌شوید چرا که ذکر زبانتان کلمه شهید است.

وی تأکید کرد و گفت: اگر راه و رسم شهادت را ارزش‌گذاری کردیم به حیات طیبه می‌رسیم و همانطور که شهید نمرده و زنده است ما هم مثل شهید زنده می‌مانیم، اگر انسان با خلوص نیت کار کند با پیامبر و شهدا و صدیقین و صالحین همنشین می‌شود و ما نیز افتخار می‌کنیم در بنیاد در خدمت خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان هستیم و به این خدمت می‌بالیم.

شکری بر توجه به جامعه ایثارگری به ویژه در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: در دیداری که با جامعه شاهد شهرستان نمین انجام شد، متوجه شدیم پتانسیل‌های خوبی جهت اشتغال‌زایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در منطقه اقتصادی نمین وجود دارد و فرزندان شاهد می‌توانند با تشکیل تعاونی از فرصت‌های اشتغال بهره‌مند شوند.

وی افزود: نباید سرمایه‌گذاری را به راحتی دست داد و می‌توان با توسعه فناوری و ایجاد زیرساخت‌های لازم منطقه را توسعه داد و اشتغال‌زایی کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار حمایت استانداری در استفاده از ظرفیت‌های منطقه اقتصادی نمین شد و بیان کرد: شرکت بازرگانی شاهد نیز باید تلاش کند از نیروهای شاهد و ایثارگر برای به‌کارگیری در این نوع مناطق استفاده کند.

انتهای پیام
captcha