اشتغال جامعه ایثارگری اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 4036350
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

اشتغال جامعه ایثارگری اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، اشتغال‌زایی برای جامعه شاهد و ایثارگر را دغدغه اصلی بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: امروز بایستی در راستای حل مشکلات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری اقدامات قابل توجهی انجام یابد.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 25 بهمن‌ماه، در جلسه عمومی با کارکنان بیمارستان ایثار اردبیل، اظهار کرد: بنیاد نهاد مقدس و دستگاه عصمت است و بایستی به این عصمت و قداست پای‌بند بوده و قدردان تمام لحظات خدمت خود باشیم.

وی، با بیان اینکه امروز نظام اسلامی مدیون قشر جامعه ایثارگری است، عنوان کرد: خدمت برای سه قشر معظم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان برای مجموعه بنیاد مغتنم و یک فرصت از سوی درگاه الهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، با بیان اینکه جانباز شهید «سیدبهاالدبن پاریاب بهلولی» پایه‌گذار بیمارستان ایثار در اردبیل است، بیان کرد: آن شهید والامقام در شرایط جسمی سخت که از گردن به پایین جانباز بودند زحمات طاقت‌فرسایی برای این بیمارستان کشید و بایستی از ایثارگری‌های او پاسداری کرد.

نوری ادامه داد: در بیمارستان ایثار پذیرای کسانی هستیم که در سخت‌ترین روزهای این کشور در میدان جهاد و مبارزه حضور یافتند و دچار آسیب‌های جسمی و روحی و روانی شدند و امروز به این مکان پناه آورده‌اند تا ما در کاهش درد و آلام آنان یاریشان کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، اشتغال‌زایی برای جامعه شاهد و ایثارگر را دغدغه اصلی بنیاد شهید عنوان و  خاطرنشان کرد: امروز بایستی دست به دست هم داده و در تمام حوزه‌ها به ویژه بیمارستان ایثار قدرتمندانه به کار خود ادامه داد.

انتهای پیام
captcha