تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور در اردبیل
کد خبر: 4043097
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور در اردبیل

مدیرکل اداره دامپزشکی استان اردبیل، از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور در ایام تعطیلات نوروزی، خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی به لحاظ ماموریت خطیر و سنگین خود در تامین امنیت غذایی تعطیل‌بردار نیست.

بهلول تکلوی دامپزشکی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهلول تکلوی، مدیرکل اداره دامپزشکی استان اردبیل، ۲۴ اسفندماه، از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور در ایام تعطیلات نوروزی، خبر داد و اظهار کرد: جهاد کشاورزی به لحاظ ماموریت خطیر و سنگین خود در تامین امنیت غذایی حتی در ایام تعطیلات نوروز، تعطیل‌بردار نیست که به تبع آن اداره کل دامپزشکی استان با تمامی پرسنل ذی‌ربط به ویژه در حوزه‌های بهداشتی و نظارت به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیلات عید نوروز در محل کشتارگاه‌ها و حمل گوشت و ذخیره‌سازی و عرضه مستقیم آن به مشتریان حضور موثر داشته و تمام جوانب را تحت کنترل خود به منظور تامین بهداشت و تامین امنیت سلامت خواهند داشت.

وی بیان کرد: با هدف ارزیابی عملکرد اکیپ‌های سیار نظارت بهداشتی دامپزشکی مستقر در شهرستان‌ها و بررسی مسائل و احصای مشکلات حوزه کاری، جلسه ستاد استانی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی استان اردبیل به صورت وبینار برگزار شد.

تکلوی،‌ با اشاره به اهمیت و حساسیت اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی با توجه به ظرفیت بالای گردشگری و حضور مسافران نوروزی در استان و افزایش تقاضا برای مصرف فرآورده‌های خام دامی بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر در راستای اجرای این طرح نظارتی تاکید کرد.

این مقام مسئول دامپزشکی، در عین حال لزوم همدلی و هم‌افزایی در خدمت بیشتر به شهروندان را یادآور شد و افزود: با توجه به سنخیت کاری و وظایف و مسئولیتی که در حوزه کاری بر دوش داریم بایستی جهادگونه وارد عمل شده و در راستای تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه و اجرای هرچه بهتر اجرای طرح نظارتی تلاش مضاعف نماییم.

تکلوی، پس از استماع گزارش روسای شهرستانها بر لزوم تقویت خدمات‌رسانی تاکید و در راستای حل مشکلات  در راستای اجرای بهینه طرح در اسرع وقت قول مساعد داد.

انتهای پیام
captcha