مؤسسات فرهنگی و هنری نیازمند حمایت‌های ویژه و اساسی هستند
کد خبر: 4041308
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

مؤسسات فرهنگی و هنری نیازمند حمایت‌های ویژه و اساسی هستند

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: مؤسسات فرهنگی و هنری، برای اجرای کیفی برنامه‌های خود نیازمند حمایت‌های ویژه و اساسی هستند.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۷ اسفندماه، در نشست کارگاه آموزشی توانمندسازی مؤسسات فرهنگی و هنری استان اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از طریق مؤسسات فرهنگی و هنری اجرا شده و در واقع این مو‌ٔسسات، نقش حمایتی و نظارتی را در اجرای برنامه‌ها بر عهده دارد.

وی افزود: مؤسسات فرهنگی و هنری از جایگاه مهم و پراهمیتی برخوردار است که در روند اجرای برنامه‌ها، هر چقدر این مؤسسات توانمند باشند قطعاً برنامه‌های کیفی را شاهد خواهیم بود.

بحرالعلومی ادامه داد: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های فرهنگی و هنری با مؤسسات از ضرورت چندین برابری برخوردار است و در این خصوص، همکاری‌های دوطرفه، امری لازم و ضروری است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: حمایت از تشکیل مجامع تخصصی و استقرار و حمایت از ایجاد مؤسسات و مراکز تخصصی از اهداف و برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی توانمندسازی مؤسسات فرهنگی و هنری استان اردبیل با حضور جامعی، کارشناس امور مالیاتی و افزون، کارشناس امور بیمه سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل، در سالن شمس عطار مجتمع فرهنگی و هنری اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام
captcha