پاسخ‌گویی به استعلامات سرمایه‌گذاران در کم‌ترین زمان انجام شود
کد خبر: 4040657
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

پاسخ‌گویی به استعلامات سرمایه‌گذاران در کم‌ترین زمان انجام شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، گفت: پاسخ‌گویی هر چه سریع‌تر به استعلامات از سوی دستگاه‌های اجرایی برای ادامه روند فعالیت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین پیرمؤذن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، ۱۵ اسفندماه، در نشست با مسئولان استان اردبیل، اظهار کرد: رفع قوانین مزاحم و مخل برای توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان اردبیل از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از سال آینده به شکل شایسته و مطلوب ورود پیدا کرده و شاهد تسهیل‌گری در حوزه کسب و کار باشیم.

وی بیان کرد: انجام اقدامات کارشناسانه با همکاری بخش خصوصی و تصویب و اصلاح فرآیندها در این زمینه امری لازم و ضروری است تا بتوانیم اقدامات انجام یافته در این زمینه را بهبود بخشیم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل، ادامه داد: تشکیل کمیته تطبیق قوانین و مقررات در استان با هدف جلوگیری از اجرای قوانین مازاد در استان مورد توجه قرار گرفته و به همین منظور با فعالیت سرمایه‌گذاران بتوانیم فرآیند پاسخ به استعلامات را در استان به نحو احسن بدهیم.

پیرموذن تصریح کرد: پاسخ استعلامات از سوی دستگاه‌های اجرایی برای ادامه روند فعالیت‌ها در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن به استعلامات پاسخ دهند و در حل مشکلات سرمایه‌گذاری سهیم باشند که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی اظهار کرد: اهمیت به صنایع تبدیلی و تکمیلی منطبق با استانداردهای جهانی در دستور کار قرار گرفته که به همین منظور موضوع صادرات در استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

پیرمؤذن افزود: مدرن‌سازی صنایع تبدیلی را با هدف ماندگاری محصولات تولیدی در استان در دستور کار قرار داده و به همین منظور انتظار داریم با همکاری مسئولان گلایه برخی سرمایه‌گذاران را در این زمینه برطرف کنیم و با سرعت‌بخشی به امور شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای بهبود وضعیت اقتصادی استان باشیم.

انتهای پیام
captcha