خدمت به خانواده‌های شهدا رسالتی مهم و اساسی است
کد خبر: 4040367
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

خدمت به خانواده‌های شهدا رسالتی مهم و اساسی است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق و وظیفه‌ای است که بر عهده ما قرار دارد و بایستی آرمان‌های شهدا را همواره در نظر داشته باشیم و در جامعه ترویج دهیم.

مسعود طوماری بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود طوماری، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، ۱۴ اسفندماه، ضمن اعلام این خبر در شهرستان گرمی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مدیون تمام شهدایی است که جان خود را در راه حفظ تمامیت ارضی و مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.

وی بیان کرد: ما به عنوان خادمان شهدا بایستی یاد شهدای والامقام را گرامی داشته و در مسیر آرمان‌های آنان گام برداریم.

طوماری، با اشاره به عملکرد و فعالیت بنیاد شهید شهرستان گرمی خواستار همکاری بیشتر نهادها و سازمان‌ها با این بنیاد برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری در زمینه اشتغال، درمان، تعمیر مسکن والدین شهدا و مرمت گلزار مطهر شهدا، ساخت یادمان شهیدان شد.

وی اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق و وظیفه‌ای است که بر عهده ما قرار دارد و بایستی آرمان‌های شهدا را همواره در نظر داشته باشیم و در جامعه ترویج دهیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی عنوان کرد: نگاه اصلی بنیاد علوی توانمندسازی و همچنین حمایت از محرومان در زمینه احداث مسکن، حمایت از گروه‌های جهادی، ارائه وام‌های خود اشتغالی پایدار است.

انتهای پیام
captcha