محور مهم هلال احمر اردبیل آماده‌باش نجاتگران است
کد خبر: 4038569
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

محور مهم هلال احمر اردبیل آماده‌باش نجاتگران است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، گفت: آماده نگه‌داشتن نجاتگران از مهمترین برنامه های جمعیت هلال احمر استان اردبیل است.

 هلال احمربه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، چهارم اسفندماه، در سفر به شهرستان مشگین‌شهر و در جلسه با شورای باشگاه امدادگران و نجاتگران این شهرستان، اظهار کرد: بایستی امدادگران و نجاتگران را با برگزاری دوره‌های مختلف آماده نگه داشت تا از لحاظ روحی و تخصصی آمادگی لازم را برای امدادرسانی در حوادث داشته باشند.

وی، با بیان اينکه در سال جاری ۲۱ دوره تخصصی با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌‌های محلی برگزار شده است، افزود: توسعه آموزش‌های همگانی و آموزش های تخصصی ویژه امدادگران و نجاتگران عزیز جزو برنامه های پیش‌بینی شده این جمعیت در سال آینده خواهد بود.

این مسئول، اظهار کرد: همه کارهای اداری برای راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات بین شهری شعبان واقع در مسیر مشگین‌شهر _ اهر انجام شده و تلاش می‌شود سال آینده این پایگاه آغاز به کار کند.

گفتنی است؛ نشست با پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر و بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری لاهرود از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

انتهای پیام
captcha