سرمایه‌گذاری 5000 میلیارد تومانی شستا در اردبیل
کد خبر: 4038013
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

سرمایه‌گذاری 5000 میلیارد تومانی شستا در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت شستا در سراسر استان با ارزشی به میزان 5 هزار میلیارد تومان آغاز شده است.

صدیف بدری مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه، در جشنواره استانی انتخاب و تجلیل از چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی استان اردبیل حضور یافت.

وی، در این مراسم با قدردانی از زحمات کارآفرینان استان، اظهار کرد: با پیگیری های استاندار سابق و فعلی و نماینده ولی فقیه در استان و تلاش همکاران ما در مجلس، کار سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت شستا در سراسر استان با ارزشی به میزان 5 هزار میلیارد تومان آغاز شده است.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، افزود: در حوزه خدمات درمانی نیز با حضور دکتر شیرزاد در رأس تأمین اجتماعی استان، توسعه امور آغاز شده از جمله در عرصه درمان در شهر نمین و شعبه دوم درمانگاه اردبیل، ایجاد شعبه 3 تأمین اجتماعی شهر اردبیل در منطقه کم برخوردار وحدت، آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل 5 ستاره سرعین و چندین اقدام دیگر از جمله خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی در استان اردبیل است.

انتهای پیام
captcha