سنت‌های کمرشکن محصول هجمه‌های فرهنگی است
کد خبر: 4037822
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
آیت‌الله عاملی:

سنت‌های کمرشکن محصول هجمه‌های فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، گفت: سنت‌های کمرشکن و تجملات افراطی محصول رسانه‌های تبلیغی و هجمه‌های فرهنگی است که با القای موج مخرب الگوسازی از فرهنگ غربی، شأن و منزلت زنان را دستخوش ویرانی کرده است.

حسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، دوم اسفندماه، در نخستین اجلاسیه مؤسسین و هیئت امنا مدارس علمیه خواهران استان اردبیل، اظهار کرد: سنت‌های کمرشکن و تجملات افراطی محصول رسانه‌های تبلیغی و هجمه‌های فرهنگی است که با القای موج مخّرب الگوسازی از فرهنگ غربی، شأن و منزلت زنان را دستخوش ویرانی کرده است.

وی بیان کرد: ضروری‌ترین رویکرد در همه برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و طرح‌های اجرایی بایستی مرتبط با مسائل بانوان باشد، چراکه اصلاح جامعه زنان، نقطه آغاز اصلاح اجتماع است.

وی افزود: سنت‌های کمرشکن و تجملات افراطی محصول رسانه‌های تبلیغی و هجمه‌های فرهنگی است که با القای موج مخرب الگوسازی از فرهنگ غربی، شأن و منزلت زنان را دستخوش ویرانی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، با تأکید بر مدیریت منابع انسانی توسط نهادهای فرهنگی، اظهار کرد: تا زمانی که به این رویکرد توجه نشود، جامعه ما در حل بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی توفیق چندانی نخواهد داشت.

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: ایجاد یک سیستم پیشرفته همگام با آخرین تحولات دنیا متشکل از بانوان مجتهده و مبلغه اولویت کار حوزه‌های علمیه خواهران باشد.

انتهای پیام
captcha