ملت ایران اسلامی با فهم و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 4035650
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

ملت ایران اسلامی با فهم و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم‌شان را خنثی کرد.

میرتاج الدینی نماینده مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ۲۲ بهمن‌ماه، در مراسم ۲۲ بهمن در اردبیل، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از انقلاب اسلامی استکبار جهانی و دشمنان اسلام و کشور همواره با توطئه‌های خود درصدد تضعیف قدرت ایران اسلامی بودند.

وی افزود: فشارهای سیاسی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، جنگ تحمیلی هشت ساله و ایجاد فتنه‌های داخلی از جمله این توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی بوده که در طول چندین سال گذشته اتفاق افتاده، اما ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم‌شان را خنثی کردند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) بر مبنای احکام اسلام و قرآن پایه‌ریزی شده و تشکیل نظام اسلامی، برقراری عدالت، استقلال، آزادی، اخلاق و معنویت از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

میرتاج‌الدینی با اشاره به ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی، بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب‌های متعددی در دنیا رخ داده و اما انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با هر یک از آنها دارای ویژگی‌ها و امتیازات بیشتری بوده است.

وی ادامه داد: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران مختص دوران خاصی نبوده و چون مبتنی بر فطرت بشر، دفاع از مظلومان عالم، تمدن اسلامی و رشد و پیشرفت بوده، جاودانه است.

انتهای پیام
captcha