روش مدیریتی و رفتاری شهدا بهترین شیوه عمل برای مسئولان است
کد خبر: 4032644
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

روش مدیریتی و رفتاری شهدا بهترین شیوه عمل برای مسئولان است

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: روش مدیریتی و رفتاری شهدا، بهترین الگو و شیوه عملی برای خادمان نظام و ملت است.

علی واحد دفاع مقدس اردبیلبه گزارش  ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ۱۱ بهمن‌ماه، در دیدار با فرماندار اردبیل، اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت و تکلیف بسیار مهم بوده که به‌عنوان امانتی از شهدای گرانقدر در دست خادمین نظام و مردم است.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: روش مدیریتی و رفتاری شهدا، بهترین الگو و شیوه عملی برای خادمان ملت است و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تلاش است این فرهنگ تربیتی و سیره عملی ناب ایرانی و اسلامی را به‌عنوان میراث ماندگار هشت سال مجاهدت عاشورایی به نسل‌های بعدی انتقال دهد.

محمد اعتماداعجازی، سرپرست فرمانداری اردبیل، نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن دهه فجر نیز گفت: فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در راستای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، قابل تقدیر و مؤثر است و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، قطب فرهنگی و معنوی حوزه ایثار و شهادت و میعادگاه عاشقان شهدا و شهادت و احداث و تکمیل موزه دفاع مقدس استان باعث دلگرمی فرهنگی و معنوی آحاد مردم ولایی استان است.

وی افزود: میزان عملکرد مدیران و خادمین ملت، سیره و رفتار شهدا است و باید تلاش کنیم تا اندازه‌ای که ممکن است رفتار و عملکردی شبیه به عملکرد شهدا داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha