اجرای طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» در شهر لاهرود
کد خبر: 4031772
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

اجرای طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» در شهر لاهرود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود گفت: طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» همزمان با ایام‌الله دهه فجر در این کانون اجرا می‌شود.

اجرای طرح همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب در شهر لاهرودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم اسبری، رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود، هفتم بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: طرح «همگام با قرآن کریم در فجر انقلاب» همزمان با ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود اجرا می‌شود.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) لاهرود افزود: این طرح با هدف توسعه و تقویت برنامه‌های قرآنی و گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از الگوهای دینی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر لاهرود و همچنین زائران و مجاوران حرم مطهر امامزاده جلیل‌القدر هنگام تشرف به بارگاه ملکوتی آن حضرت و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و مغرب مبادرت به تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم می‌کنند.

اسبری اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی به‌عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است و تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع قرآن برای اعضای کانون در ایام دهه فجر به این هدف مهم دست بیابیم.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی و هنری امامزاده سیدابراهیم(ع) لاهرود تأکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در مناسبت‌های ملی به ویژه ایام دهه فجر می‌تواند گام مؤثری برای تقویت و تحکیم باورهای دینی نسل جوان باشد.

انتهای پیام
captcha