اردبیل صاحب دو مقام اول در مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور شد
کد خبر: 4032096
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

اردبیل صاحب دو مقام اول در مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور شد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره تعاون استان اردبیل، از کسب دو مقام اول در رشته‌های حفظ کل و حفظ ۱۰ جز توسط کارگران اردبیلی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور خبر داد.

مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاشبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداره تعاون استان اردبیل، نهم بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات استان اردبیل صاحب دو مقام برتر ملی شد.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم که از میان چندین هزار نفر شرکت کننده، حائز رتبه برتر شده‌اند و در مرحله کشوری، در رشته‌های قرائت، حفظ (۱۰ جزء، ۲۰ جزء، کل) و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران به رقابت پرداختند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات در رشته حفظ کل «محمد مهدوی» و در رشته حفظ ۱۰ جز «علی رضا‌قلی‌زاده» از استان اردبیل در بخش برادران صاحب رتبه اول شدند. 

رحیم‌زاده گفت: داوری این دوره از مسابقات بر عهده داوران ممتاز معرفی شده از سوی سازمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی است و مسابقات تحت نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش کشور با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی آن‌ها، همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده و به علت رعایت شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی در دو سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: این مسابقات به کارگران و خانواده‌های آن‌ها، اعم از همسران و فرزندان اختصاص دارد و از جایگاه خوب و مطلوبی در میان جامعه کار و تلاش و همچنین در سپهر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی کشور برخوردار است.

انتهای پیام
captcha