برگزاری هفتمین محفل ختم تلاوت در اردبیل
کد خبر: 4031490
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

برگزاری هفتمین محفل ختم تلاوت در اردبیل

مسئول موسسه قرآنی وصال نور اردبیل، گفت: هفتمین محفل ختم قرآن‌کریم در این موسسه قرآنی که به نیت سلامتی امام زمان(عج) آغاز شده بود با موفقیت برگزار شد.

برگزاری هفتمین محفل ختم تلاوت در اردبیلاصغر نامور، مسئول موسسه قرآنی وصال نور اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: هفتمین محفل ختم قرآن کریم که در بقاع متبرکه و هیئت‌های خانگی استان به نیت سلامتی امام زمان(عج) آغاز شده بود، پنجم بهمن‌ماه با موفقیت برگزار شد.

وی بیان کرد: پختن حلوای نذری و بسته‌بندی کردن لوازم بهداشتی برای توزیع در بین خانواده‌های آسیب‌دیده و نیازمندان از دیگر فعالیت‌های فرهنگی بود که با استقبال بانوان فعال موسسه قرآنی وصال نور و خیرین شهرک سینا برگزار شد.

نامور یادآور شد: این برنامه قرآنی جهت ترویج و نشر مفاهیم قرآن کریم به‌عنوان سیره عملی شهدا است که با استقبال اعضای این موسسه مواجه شد.

مسئول موسسه قرآنی وصال نور اردبیل، خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم به شهدا تأسی کنیم باید اصل مهم مشورت کردن، خرد جمعی، تفکر و تأمل در کار‌ها که خروجی همه آن‌ها سنجیده عمل کردن و مدبرانه حرکت کردن است را مدنظر قرار دهیم.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن کریم و یاد و خاطره شهدا همیشه مخاطبان زیادی داشته و امیدواریم بتوانیم با این برنامه زمینه ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی را در جامعه فراهم کنیم.

نامور تاکید کرد: تکیه بر نقاط مشترک پیروان ادیان آسمانی و پایبندی به اصول انسانی، تلاش برای ریشه‌کنی هرگونه ناهنجاری، ناپاکی، اختلاف و مخالفت با حق و درستی، شاخص‌هایی است که ظرفیت جهان شمولی قرآن را به نمایش گذاشته است.

مسئول موسسه قرآنی وصال نور اردبیل، اظهار کرد: جامعه قرآنی پشتوانه مالی ندارد و این در حالی است که ما استعداد‌های قرآنی بسیاری داریم تا در مناطق محروم به آموزش مفاهیم قرآنی بپردازند.

وی بیان کرد: جامعه اسلامی برخاسته از آموزه‌های قرآنی است و دشمن تلاش می‌کند تا این ارزش‌ها و آموزه‌ها را از آن سلب کند و بهترین زبانی که می‌توان از طریق آن پیام قرآن را تبیین کرد، تقویت مربیان قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha