کمبود امام جماعت و روحانی در شهرستان بیله‌سوار وجود دارد
کد خبر: 4030910
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

کمبود امام جماعت و روحانی در شهرستان بیله‌سوار وجود دارد

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: ستاد اقامه نماز به صورت گسترده در زمینه ترویج و توسعه نماز فعالیت می‌کند و در این زمینه طبق گفته تمامی مسئولان شهرستان بیله‌سوار، کمبود امام جماعت و روحانی در این شهرستان وجود دارد.

الله شکر عبدی مدیرستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه، در دیدار با فرماندار شهرستان بیله‌سوار، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز موظف است برنامه‌های اقامه نماز را از ادارات پیگیری و بر نحوه اجرای آن‌ها نظارت کند و راهنمایی‌های لازم جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها ارائه بکند تا دستگاه‌ها در اجرا با مشکل مواجه نباشند.

وی بیان کرد: در پایان سال از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان و شهرستان‌ها در زمینه ترویج و توسعه نماز بعد از بارگذاری مدارک و مستندات با تشکیل هیئت اداری از طریق سامانه سجاده ارزیابی به عمل می‌آورد و نتایج عملکرد ادارات به نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، مدیران کل دستگاه‌ها و ستاد اقامه نماز کشور اعلام می‌کند و از دستگاه‌های برتر نیز تجلیل به عمل می‌آورد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، بیان کرد: با توجه به این که شهرستان بیله‌سوار در همسایگی کشور آذربایجان قرار دارد پیشانی نظام جمهوری اسلامی بوده و بایستی از هر نظر نمونه و الگو برای مسافرین خارجی باشد و لذا لازم است آیین نامه جدید شورای اقامه نماز مطالعه شود و فرماندار به عنوان رئیس شورا، برای اعضا حکم اعضا را صادر و ابلاغ نماید و نسبت به تشکیل جلسات شورای اقامه نماز در هر سه ماه یک بار اقدام کرده و مصوبات آن را جهت اجرا به اعضای شورا ابلاغ نماید.

عبدی تصریح کرد: دستگاه‌ها نباید منتظر دستورالعمل و بخشنامه در خصوص ترویج و توسعه نماز باشند، بلکه بایستی به صورت خودجوش و داوطلبانه این برنامه‌ها را در میان مردم شهرستان که مردمی مذهبی و دین‌دار هستند اجرا کنند.

وی افزود: کارهای خوب و مثبتی توسط امام جمعه، ائمه جماعت، روحانیون و نخبگان اجتماعی، در خصوص ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی انجام گرفته و بنده به عنوان سرباز کوچک در کنار اعضای شورای اقامه نماز کمک حالی برای ترویج و توسعه نماز و اجرای مصوبات جلسات این شورا خواهم بود و این جلسات و دورهمی زمینه ای برای تحقق این امر مهم است.

عبدی گفت: ستاد اقامه نماز به صورت گسترده در زمینه ترویج و توسعه نماز فعالیت می‌کند و در این زمینه طبق گقته تمامی مسئولان شهرستان بیله‌سوار، کمبود امام جماعت و روحانی در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام
captcha