همایش ملی «یاوران انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4030623
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

همایش ملی «یاوران انقلاب» در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل، گفت: همزمان با دهه فجر، همایش ملی «یاوران انقلاب» در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

همایش ملی «یاوران انقلاب» به گزارش ایکنا از اردبیل، پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل، دوم بهمن‌ماه، در جلسه تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی و ایام دهه فجر در اردبیل، اظهار کرد: انقلاب اسلامی متکی به معنویات و ارزشهاست که به دست توانای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی، بر مبنای حاکمیت ارزش‌های اسلامی شکل گرفت.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن مرهون مجاهدت و هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز حضور پرشور ملت ایران در همه صحنه‌ها بوده و خوشبختانه تمامی مسئولان با تمام توان در راه خدمت به مردم در تلاش هستند و دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف به ارمغان آورده‌اند که همگی آنها بر عظمت و عزت ایران اسلامی در جهان افزوده است.

اصغری، از حضور گسترده و منسجم دانش‌آموزان پیشتاز در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش می کنیم برنامه های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن در سراسر استان اردبیل باشکوه تر از سال‌های قبل و با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شود.

وی، از مسئولین ادارات دانش‌آموزی، مدیران مدارس و فرهنگیان سراسر استان اردبیل خواست تا اقدامات لازم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر انجام یابد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل، با بیان اینکه دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهداست، گفت: بایستی دانش‌آموزان و فرزندانمان را به گونه‌ای تربیت کنیم که با همه وجود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار باشند.

اصغری افزود: سازمان دانش‌آموزی استان هر ساله در دهه مبارک فجر مانور یاوران انقلاب را با هدف گرامیداشت دهه فجر و تجلیل از فجرآفرینان، ارائه توانمندی‌های دانش‌آموزان در امر مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و معرفتی و معرفی تشکل پیشتازان و ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha