450 بسته معیشتی غذایی در بین روستاییان بازمانده اردبیلی توزیع شد
کد خبر: 4030161
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

450 بسته معیشتی غذایی در بین روستاییان بازمانده اردبیلی توزیع شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در روستاهای مسدود شده شهرستان نیر، گفت: تعداد ۴۵۰ بسته معیشتی غذایی در بین اهالی روستاهای مسدود شده شهرستان نیر توزیع شده است.

مهدی افتخار ستاد اجرایی امام به گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی افتخاری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، یکم بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف در استان اردبیل، راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان و هم‌چنین شهرستان نیر به دلیل حجم بالای برف مسدود شده و اهالی این روستاها با مشکلاتی مواجه شدند.

وی افزود: در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل با همکاری گروه‌های جهادی و بنیاد احسان به یاری مردم در راه مانده و اهالی روستاهایی که راه‌ ارتباطی آنها مسدود شده بود شتافته و اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی غذایی در این روستاها کردند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در روستاهای مسدود شده شهرستان نیر، بیان کرد: تعداد ۴۵۰ بسته معیشتی غذایی در بین اهالی روستاهای مسدود شده شهرستان نیر توزیع شده و تلاش می‌شود تا در راستای یاری‌رسانی به اهالی روستاهایی که راه‌ ارتباطی‌ آنها مسدود شده اقدامات عاجلی انجام گیرد.

وی، با اشاره به پخت و توزیع غذای گرم در بین مردم در راه مانده، عنوان کرد: در کنار آن با همکاری هیات امنای امامزاده سیدصدرالدین اردبیل، روزانه ۱۰۰۰ پُرس غذای گرم پخت شده و در بین مردم در راه‌مانده پخش خواهد شد.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان که در حال خدمت‌رسانی به مردم در این شرایط جوی هستند، یاری‌رسانی به مردم را وظیفه خود دانسته و قدم در این راه گذاشته است و هم‌چنان نسبت به امدادرسانی به مردم روستاهایی که راه ارتباطی‌شان مسدود شده خواهد پرداخت.

گفتنی است؛ در طی هفته گذشته استان اردبیل شاهد بارش برف سنگین در اقصی نقاط استان به خصوص مرکز و جنوب استان بود که سبب مسدودی برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی استان شده و تردد در جاده‌ها را با مشکل مواجه کرده بود و بر این اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای بازگشایی معابر و کمک به مردم در راه مانده فعال بوده و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل نیز پای کار آمده و در امر یاری‌رسانی به مردم اقدام کرده است.

انتهای پیام
captcha