مشکلات اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان پیگیری شود
کد خبر: 4029193
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

مشکلات اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان پیگیری شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به بی‌توجهی ادارات و شرکت‌های شهرستان نسبت به حل و فصل مشکل اشتغال خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: انتظار داریم در این زمینه همکاری‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

حسن نوری سپاه پارس آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد، 27 دی‌ماه به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا در شهرستان پارس‌آباد، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا صاحبان اصلی نظام و سند زنده ایثار و شهادت هستند و امروز همه ما مدیون صبر زینبی مادران و همسران شهدا هستیم‌.

وی گفت: اشتغال از چالش‌های اصلی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان شهرستان است که متاسفانه مورد بی‌مهری مدیران و مسئولان ادارات و شرکت‌های شهرستان قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس‌آباد تصریح کرد: بی‌مهری و بی‌توجهی به مسئله جذب و تبدیل وضعیت استخدامی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان به هیج وجه شایسته نیست و در این راستا از مدیران شهرستان به شدت گله‌مندیم.

وی در پایان گفت: انتظار داریم حل و فصل مشکلات این قشر فرهیخته و ایثارگر مورد توجه و عنایت ویژه مسئولان ارشد استانی به ویژه استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha