محفل انس با قرآن کریم در پارس‌آباد برگزار شد
کد خبر: 4028505
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

محفل انس با قرآن کریم در پارس‌آباد برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد اعظم ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 24 دی‌ماه، اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم روز گذشته، با حضور قاریان بین‌المللی در مسجد اعظم ابوالفضل‌العباس(ع) شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: احمد ابوالقاسمی و معتز آقایی از اساتید برجسته بین‌المللی و رضا محمدپور و جابر ایزپناه از اساتید استانی در این محفل به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند.

وی گفت: این برنامه معنوی و فرهنگی از طریق شبکه شاد نیز برای دانش‌آموزان به‌صورت مستقیم پخش شد که خوشبختانه حضور عموم مردم شهرستان پارس‌آباد در این محفل قرآنی بسیار خوب بود و البته تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لحاظ شده بود.

طاهری ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی و سنجش قاریان و حافظان قرآن کریم برای اولین بار در شهرستان پارس‌آباد با مشارکت مؤسسه قرآنی تسنیم با حضور این اساتید صورت گرفت.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: حضور این اساتید در این محافل و دوره‌های آموزشی می‌تواند زمینه کشف استعدادهای قرآنی در این شهرستان را فراهم کند که مؤسسه‌های قرآنی باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha