300 آموزشیار نهضت سوادآموزی در اردبیل استخدام می‌شوند
کد خبر: 4025083
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

300 آموزشیار نهضت سوادآموزی در اردبیل استخدام می‌شوند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: طبق هماهنگی‌ها و بررسی‌های به عمل آمده، 300 آموزشیار نهضت سوادآموزی در اردبیل استخدام می‌شوند.

احمد ناصری آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، 11 دی‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد:  طبق هماهنگی‌ها و بررسی‌های به عمل آمده، 300 آموزشیار نهضت سوادآموزی در اردبیل استخدام می‌شوند که احکام برخی از این افراد صادر شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: وضعیت آموزشیارانی که از سال‌های 1379 تا 1392 به صورت مداوم و مستمر با نهضت سوادآموزی همکاری داشتند مشخص شده و این افراد به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، بیان کرد: در خصوص استخدام نیرو‌های شرکتی و معلمان مدارس غیرانتفاعی تاکنون بخشنامه‌ای ابلاغ نشده و در صورت تصویب طرح یا لایحه‌ای در این زمینه، آموزش و پرورش نسبت به جذب و استخدام این افراد اقدام خواهد کرد.

ناصری، با بیان اینکه هدف نهضت سواد آموزی با سواد کردن افراد با بازه سنی 10 تا 49 سال است، گفت: هم اکنون 95 درصد جمعیت استان اردبیل با سواد هستند.

انتهای پیام
captcha