۷۶۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و خدماتی اردبیل انجام یافت
کد خبر: 4024479
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

۷۶۰ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و خدماتی اردبیل انجام یافت

مدیرکل استاندارد استان اردبیلگفت: بازرسان استاندارد در ۹ ماهه سال‌جاری، ۷۶۳ بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و خدماتی تحت پوشش استان انجام داده‌اند.

بازرسی فنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، هشتم دی‌ماه، در تشریح عملکرد 9 ماهه سال‌جاری این اداره کل در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی تحت پوشش و تاسیسات سیلندر گاز پرکنی و سردخانه‌های استان اردبیل، اظهار کرد: تعداد 763 مورد بازرسی فنی توسط کارشناسان اداره کل و همچنین بازرسان شرکت های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی از صنایع تولیدی و خدماتی استان انجام شده است.

وی افزود: در این زمینه تحقق 95 درصدی طبق برنامه عملیاتی سال 1400 حاصل شده که حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل مطابقت آن با شرایط استاندارد و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی از جمله مواردی است که در این بازرسی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل اداره استاندارد اردبیل بیان کرد: در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی وخدماتی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

انتهای پیام
captcha