ترویج مکتب سلیمانی ضرورت و نیاز کشور است
کد خبر: 4024145
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

ترویج مکتب سلیمانی ضرورت و نیاز کشور است

مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل گفت: ادامه مکتب حاج قاسم ضرورت و نیاز مهم و اساسی امروز کشور است و از آن می‌توان به عنوان الگوی عملی بخش‌های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

شهید سلیمانیهاشم علایی، مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: ادامه مکتب حاج قاسم ضرورت و نیاز مهم و اساسی امروز کشور است و از آن می‌توان به عنوان الگوی عملی بخش‌های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

وی بیان کرد: تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است و می‌تواند مسیر موفقیت و سعادت را برای جوانان و امت‌های اسلامی به خوبی نشان دهد و این ایام بهترین فرصت برای تحقق این مسئله است. 

علایی اظهار کرد: مکتب و سیره شهید سلیمانی الگوی برتر و افتخار بزرگ ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است و حاج قاسم پرچمدار عزت در دنیای اسلام است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را با تشکیل جبهه مقاومت به دنیا نشان داد و تهدیدات را تا هزاران کیلومتر از امت اسلام دور کرد و امروز نتیجه زحمات و اقدامات حاج قاسم به وضوح در منطقه قابل مشاهده است. شهید سلیمانی نمونه یک انسان مومن عاشق است، سرداری که خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود.

علایی بیان کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نیست که یک اسطوره بزرگ است؛ اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان، بی آنکه از «غیر خدا» ترسی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha