محفل انس با قرآن کریم در هشتجین برگزار شد
کد خبر: 4019624
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
به یاد شهدای دانشجو؛

محفل انس با قرآن کریم در هشتجین برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) شهر هشتجین، از برپایی محفل انس با قرآن کریم، به یاد شهدای دانشجوی این شهر خبر داد.

محفل انس با قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، شورانگیز نوروزی، مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) شهر هشتجین، 18 آذرماه، ضمن اعلام این خبر در هشتجین خلخال، اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س)، محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای دانشجوی این شهر در مسجد آدینه، برپا شد.

وی بیان کرد: این مراسم به نیت دو شهید دانشجوی شهید عمران پستی و طهماسب مظفری برگزار شد، چرا که شهدای والامقام کشورمان با افتخار و توسل به قرآن کریم توانستند راه سعادت و افتخار را انتخاب کنند و نسل امروز نیز بایستی پیرو خط این شهیدان باشد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه(س) شهر هشتجین، بیان کرد: از دیگر بخش های معنوی این مراسم، می‌توان به ختم صلوات و قرائت یاسین به روح پرفتوح شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور منجی عالم حضرت مهدی(عج) اشاره کرد.

نوروزی افزود: خوشبختانه قشر خواهران نیز با حضور در محافل انس با قرآن کریم، با آرمان های انقلابی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌بندند.

انتهای پیام
captcha