محفل اُنس با قرآن کریم در خلخال برگزار شد
کد خبر: 4019021
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

محفل اُنس با قرآن کریم در خلخال برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی خلخال، از برپایی محفل اُنس با قرآن کریم در حسینیه شهدای گمنام این شهر خبر داد.

محفل اُنس با قرآن کریم به گزارش ایکنا از اردبیل، معصومه فتحی، مسئول کانون فرهنگی و هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی خلخال، 15 آذرماه، ضمن اعلام این خبر در شهرستان خلخال، اظهار کرد: محفل اُنس با قرآن کریم با حضور جمعی از دانشجویان و اعضای کانون فرهنگی هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی، در حسینیه شهدای گمنام خلخال برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این مراسمات، برقراری اُنس و اُلفت نسل جوان و امروزی با مفاهیم قرآنی است، چرا که شهدای والامقام نیز بر ترویج معارف قرآن کریم در سطح جامعه تاکید داشتند و به همین منظور به عنوان نسل آینده بایستی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری یاس نبوی دانشکده علوم پزشکی خلخال، ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برپایی دعای فرج برای تعجیل در ظهور منجی عالم حضرت مهدی(عج) و شفای بیماران کرونایی اشاره کرد که به صورت باشکوه برگزار شد.

فتحی تصریح کرد: فعالان کانون‌های مساجد به عنوان حافظان حریم فرهنگ و هنر و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با برپایی چنین برنامه‌های قرآنی تلاش می‌کنند تا سربازان پاسدار حریم انقلاب را پرورش دهند که این امر بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha