دوره آموزشی تلاوت قرآن کریم در هشتجین برگزار شد
کد خبر: 4018522
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

دوره آموزشی تلاوت قرآن کریم در هشتجین برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری ائمه معصوم(ع) شهر هشتجین، گفت: دوره آموزشی تلاوت قرآن کریم با حضور اعضای کانون در مسجد جامع این شهر، برگزار شد.

دوره آموزشی تلاوت قرآن کریم به گزارش ایکنا از اردبیل، رضا منافی، مسئول کانون فرهنگی و هنری ائمه معصوم(ع) شهر هشتجین، 14 آذرماه، در دوره آموزشی تلاوت قرآن کریم در هشتجین، اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور اعضای کانون در مسجد جامع این شهر، برگزار شد.

وی بیان کرد: به دنبال کاهش شیوع بیماری کرونا کلاس‌های آموزشی از جمله روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در مسجد جامع برپا شده  و با استقبال اعضای کانون مواجه شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری ائمه معصوم(ع) شهر هشتجین، ادامه داد: چنین برنامه های قرآنی نور هدایتی است که بر زندگی افراد نور معنوی می بخشد و پرتو درخشان آن موجب سرزندگی و نشاط می‌شود.

منافی خاطرنشان کرد: البته سایر برنامه‌های آموزشی نیز به تناسب بهبود در وضعیت شیوع بیماری کرونا در کانون اجرایی خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تمامی دستورالعمل های بهداشتی در این زمینه لحاظ شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری ائمه معصوم(ع) شهر هشتجین، تصریح کرد: مشارکت در رویدادهای قرآنی اعضای کانون برای ما مایه مباهات و افتخار بوده که در این منطقه شاهد استقبال خوبی از طرف نسل جوان و امروزی هستیم.

انتهای پیام
captcha