تحول بنیان‌های فکری جامعه برخاسته از کانون مساجد است
کد خبر: 4014684
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

تحول بنیان‌های فکری جامعه برخاسته از کانون مساجد است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: تحول بنیان‌های فکری جامعه، برخاسته از کانون مساجد بوده و در این زمینه جوشش و تحول درونی بایستی از مساجد آغاز شود تا شاخصه عمومی جمعیت مردم در این مکان مقدس افزایش یابد.

قاسم جعفذزاده تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 29 آبان‌ماه، در مراسم اختتامیه نشست شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل، اظهار کرد: ایجاد مسجد هم‌طراز اسلام، نیازمند آموزش، برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی امامان محله است.

وی بیان کرد: تحول بنیان‌های فکری جامعه، برخاسته از کانون مساجد بوده و در این زمینه جوشش و تحول درونی بایستی از مساجد آغاز شود تا شاخصه عمومی جمعیت مردم در این مکان مقدس افزایش یابد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: همسران امامان محله به عنوان عامل پیشبرد امور فرهنگی در محلات به شمار می‌رود که در امور تبلیغی نقش شایانی ایفا کرده و پاسخگوی نیازهای فرهنگی و دینی هستند.

جعفرزاده ادامه داد: ضرورت مهم در احصاء مسائل و مشکلات تبلیغی از اهم مواردی بوده که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور امامان محله به عنوان نزدیک‌ترین گروه تبلیغی به افراد جامعه در قالب محلات مسجد محور نقش اساسی دارند.

وی اظهار کرد: به‌روزرسانی دانش و مهارت تبلیغی امامان محله جزو اولویت‌های اساسی بوده که این امر نیازمند ارتقای مهارت و دانش تبلیغی به روز و کارآمد است.

انتهای پیام
captcha