مدیران دستگاه‌ها حل مشکلات مردم را به صورت مستمر پیگیری کنند
کد خبر: 4013136
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

مدیران دستگاه‌ها حل مشکلات مردم را به صورت مستمر پیگیری کنند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار داریم تا زمان حل مشکلات مردم، مسئولان نسبت به پیگیری و رفع آن ورود جدی داشته و آنرا برطرف‌ کنند.

غنی نظری مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید غنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، 23 آبان‌ماه، در بازدید از طرح‌های توسعه روستای ماجولان خلخال، اظهار کرد: انتظار داریم تا زمان حل مشکلات مردم، مسئولان نسبت به پیگیری و رفع آن ورود جدی داشته باشند و مشکلات را برطرف‌ کنند.

وی بیان کرد: پشت میزنشینی به هیچ عنوان مشکلی را برطرف نمی‌کند و در حالی که مردم به خاطر مشکلات و نارسایی‌ها و کمبود امکانات رنج می‌برند، انتظار می‌رود مدیران نسبت به حل آن‌ها ورود جدی داشته باشند و تصمیم‌گیری‌های جدی داشته باشند تا با هدفگذاری‌های به عمل آمده مشکلات مردم برطرف‌سازی شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: برخی روستاها به خاطر تأمین آب شرب مناسب در مضیقه به سر می‌برند، برخی دیگر نیز به خاطر نداشتن راه مناسب مشکلات فراوانی دارند که متأسفانه همچنان بعد از گذشت چندین سال این مشکلات برطرف نشده و مردم از شرایط موجود ناراضی هستند.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: حل مشکلات مردم نیازمند برنامه‌ریزی‌های انجام یافته با هدفگذاری‌های مشخص است که به همین منظور با رفع مطالبات و رسیدگی به صورت مستمر مسئولان و مدیران اجرایی آینده‌ای روشن در انتظار مردم خواهد بود و بنابراین نیاز است در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: با توجه به این که در شرایط کنونی کرونا نیز مدارس به صورت مجازی دایر است به خاطر آنتن‌دهی نامناسب اینترنت نیز برخی مشکلات عدیده‌ای مشاهده می‌شود که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته و نسبت به حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام
captcha