فراخوان هفتمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی منتشر شد
کد خبر: 4012743
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

فراخوان هفتمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: فراخوان هفتمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی، از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، در استان اردبیل منتشر شد.

همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی به گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 22 آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان اردبیل، فراخوان هفتمین همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی منتشر شد.

وی بیان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین و به ویژه حضرت امام رضا(ع)، گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه سیره و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و ترویج فرهنگ گفتگو و مناظره با الهام از مناظرات حضرت امام رضا(ع)، هفتممین دوره همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی همزمان با عید سعید مبعث در بخش‌های اصلی وآزاد و گفتگوی ادیان و مذاهب از اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: همه محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی، اساتید، طلاب و دانشجویان مراکز علمی، دانشگاهی، حوزوی و نیز اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی، می‌توانند در این بخش شرکت کنند و دبیرخانه هیچگونه محدودیتی از لحاظ سن، مدرک تحصیلی و نیز تعداد مقالات ارسالی ندارد.

بحرالعلومی ادامه داد: علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند آثار خود را به نشانی اردبیل، خیابان شهید مطهری، جنب بیمه ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل،دبیرخانه همایش بین‌المللی گفتگو و مناظرات رضوی و شماره تماس۳۳۲۳۰۸۷۴-۰۴۵ و ۳۳۲۳۱۴۴۳-۳۳۲۳۱۴۵۳-۰۴۵ داخلی 207 تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha