مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل تمدید شد
کد خبر: 4009100
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل تمدید شد

مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان اردبیل، گفت: مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل تا ۳۰ آذرماه تمدید شده است.

جشنواره کتابخوانی رضویبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان اردبیل، هشتم آبان‌ماه، در دیدار با مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز استان اردبیل، اظهار کرد: مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل، تا ۳۰ آذرماه تمدید شده و این فرصت بستری برای بهره‌مندی از علم و حکمت رضوی است.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره مسیری برای فراهم کردن سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها بوده و در این زمینه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با برگزاری این جشنواره کتابخوانی نقش مهمی در ترویج فرهنگ منور رضوی ایفا می‌کند.

در ادامه، علی ملااحمدی، مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز استان اردبیل، بیان کرد: تجربه نشان داده التزام عملی به فرهنگ و سیره‌ای که اولیای دین دریافت و ابلاغ می‌کردند، سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها را میسر کرده و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری این جشنواره کتابخوانی نقش مهمی در ترویج فرهنگ منور رضوی ایفا می‌کند.

 ملااحمدی، فرهنگ رضوی را مجموعه‌ای از آموزه‌های امام رضا(ع) در حوزه‌های مهم معرفتی و دینی عنوان کرد و گفت: از آنجا که ائمه معصومین(ع) متصل به سرچشمه نور و معرفت هستند با کسب دقیق معارف دینی و انتشار آن، آحاد جامعه را به شناخت حقیقی معارف دینی رهنمون می‌سازند.

وی از اعلام آمادگی این مجموعه در پوشش اخبار کتابخانه‌های استان  خبر داد و گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری‌های بیشتر زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان محقق شود که در این زمینه صدا و سیما از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha