آغاز پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات در اردبیل
کد خبر: 4008181
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

آغاز پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات در اردبیل

متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت (http://atabat.haj.ir) برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام نمایند.

رضازاده// آغاز پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سازمان حج و زیارت استان اردبیل، چهارم‌ آبان‌ماه، در متنی که در اختیار ایکنا قرار داده است، آورده است:

در جهت ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات شده است.

متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت (http://atabat.haj.ir) برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام نمایند که زمان شروع پیش ثبت‌نام در حال حاضر آغاز گردیده است.

هر گروه از یک سرگروه و افراد زیر گروه وی تشکیل می‌شود که لازم است مشخصات کامل سرگروه و اطلاعات اولیه همراهان کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرم پیش ثبت‌نام سایت درج گردد.

هر نفر فقط یکبار و در یک گروه می‌تواند به عنوان سرگروه یا همراه پیش ثبت‌نام نماید و چنانچه به هر دلیلی هر یک از افراد پیش ثبت نام شده سرگروه یا همراهان پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری، خواستار ثبت‌نام با گروه جدید یا جابجائی اسامی گروه خود باشد، می‌تواند نسبت به ثبت نام مجدد اقدام و کد رهگیری جدید دریافت نماید که در این صورت اطلاعات ثبت نامی در گروه قبلی حذف خواهد شد.

کدملی و مشخصات کلی متقاضیان تشرف با اطلاعات سازمان ثبت احوال تطبیق و در صورت مغایرت، امکان ادامه فرایند وجود ندارد، لذا در ثبت کد ملی دقت مضاعف به عمل آورید.

پس از اتمام مهلت پیش ثبت‌نام امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده میسر نمی‌باشد و باتوجه به اطلاع رسانی‌های مرتبط با پیش ثبت‌نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه یا یکی از نزدیکان وی در فرم پیش ثبت‌نام الزامی است.

تاریخ تولد افراد، بایستی به صورت کامل روز، ماه و سال در فرم درج و کدملی همه افراد ده رقمی بوده و باید کلیه ارقام  آن به طور کامل در فرم ثبت شود.

پس از قطعی نمودن پیش ثبت‌نام، سیستم یک شماره رهگیری به گروه تخصیص می‌دهد که این شماره نیاز به یادداشت‌برداری برای پیگیری‌های بعدی دارد.

انتهای پیام
captcha