مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در اردبیل افتتاح شد
کد خبر: 4008041
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در اردبیل افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی و با هدف تحکیم بنیان خانواده‌ها و امر مقدس ازدواج، مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده جوان امید در اردبیل افتتاح شد.

رضازاده//مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده جوان امید افتتاح شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده جوان امید در راستای ترویج فرهنگ مشاوره در بین جوانان استان با حضور مسئولان استانی در حوزه فرهنگی و ورزشی به افتتاح رسید.

سجاد انوشیروانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، چهارم آبان‌ماه، در آیین افتتاح این مرکز در اردبیل، اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط جامعه کنونی مشاوره صحیح و به موقع می تواند کمک شایانی در جهت ازدواج و تشکیل خانوده پایدار و مستحکم باشد.

وی بیان کرد: این مرکز به عنوان ششمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده افتتاح شده و اداره کل تمامی همت و تلاش خود را در راستای توسعه و تقویت و حمایت از مراکز فوق به عمل خواهد آمد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، بیان کرد: امیدواریم با توسعه این مراکز مشاوره، شاهد افزایش و آگاهی جوانان نسبت به امر ازدواج، کاهش آسیب‌ها و طلاق در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha