اتحاد مردم شهرستان نیر در جشن میلاد نبی اکرم(ص) + فیلم
کد خبر: 4007708
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

اتحاد مردم شهرستان نیر در جشن میلاد نبی اکرم(ص) + فیلم

مسئول خانه قرآنی الزهرا(س) شهرستان نیر، گفت: جشن میلاد پیامبر اسلام، سرآغاز تجدید بیعت با نبی مکرم اسلام(ص) جهت ترویج ارزش‌های دینی در جهان است.

اتحاد مردم شهرستان نیر در جشن میلاد نبی اکرم(ص) | فیلمبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی دیهیم، مسئول خانه قرآنی الزهرا(س) شهرستان نیر، دوم آبان‌ماه، در جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) که با حضور پرشور بانوان قرآنی این شهرستان برگزار شد، به بیان ویژگی‌های پیامبر(ص) پرداخت و اظهار کرد: مسلمانان  شایسته است در کنار برگزاری جشن و سرور در سالروز میلاد پیامبر اکرم با آرمان‌های پیامبر رحمت(ص) تجدید میثاق کرده و با خود عهد ببندند تا با تبعیت از سیره ایشان،  تعالی بخش ارزش‌های دینی در جامعه شوند.

وی به تبیین اهمیت صلوات در زندگی مومنین پرداخت و تصریح کرد: ذکر صلوات فراتر از عبادت است چراکه در بسیاری از امور تضمین کننده سلامتی انسان‌ها و گره گشا است.

مسئول خانه قرآنی الزهرا(س) شهرستان نیر، از مهر و محبت به عنوان نشانه پیامبر اسلام(ص) در جوامع اسلامی نام برد و گفت: راه درمان و نجات از بسیاری از سختی ها و بیماری ها توسل به پیامبر اکرم(ص) و عمل به سیره نبوی است.

دیهیم، یادآور شد: اگر اخلاق اسلامی در جامعه  کم رنگ شود مصائب و مشکلات گریبانگیر جامعه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام با آگاهی کامل از این موضوع به دنبال توطئه هستند تا نگذراند وحدت مسلمین در جوامع اسلامی شکل بگیرد چراکه وحدت از بین برنده توطئه‌های مستکبرین است.

دیهیم با بیان اینکه تعدد فرقه ها و جریانات قوم گرایی عملی شیطانی است به اهمیت حضور آگاهانه در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: امروز با وجود شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی همه وظیفه دارند تا مروج افکار، اندیشه‌ها و منطق اسلام در جهان شوند.

گفتنی است؛ قرائت قرآن کریم، اجرای سرود گروه فرقان، شعرخوانی، مولودی خوانی و نمایش طنز از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ و مردمی در شهرستان نیر بود.

انتهای پیام
captcha