اصلی‌ترین مطالبات استان اردبیل مربوط به وزارت راه و شهرسازی است
کد خبر: 4006990
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

اصلی‌ترین مطالبات استان اردبیل مربوط به وزارت راه و شهرسازی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل گفت: اصلی‌ترین مطالبات مردم و مسئولان استان اردبیل مربوط به وزارت راه و شهرسازی بوده و انتظار می‌رود با انجام اقدامات اساسی در این سفر اتفاقات خوشایندی برای استان، رقم بخورد.

اصلی‌ترین مطالبات استان اردبیل مربوط به وزارت راه و شهرسازی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل، 29 مهرماه، در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در اردبیل، اظهار کرد: اصلی‌ترین مطالبات مردم و مسئولان استان اردبیل، مربوط به وزارت راه و شهرسازی بوده و انتظار می‌رود با انجام اقدامات اساسی در این سفر اتفاقات خوشایندی برای استان، رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه مسئله مهم برای استان، اتمام راه‌آهن اردبیل است، بیان کرد: ظرفیت بخش خصوصی نیز در راستای اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

امام‌جمعه اردبیل ادامه داد: اتمام جاده اردبیل به پارس‌آباد جزو دومین مطالبه مهمی محسوب می‌شود که نیازمند مطالعات اساسی در این زمینه برای کاهش تصادفات فوتی و جاده‌ای هستیم.

عاملی بیان کرد: در زمینه ساخت مسکن نیز اقدامات ارزشمندی توسط دولت رقم می‌خورد که امیدواریم قشر ضعیف جامعه با اجرای این طرح مهم خانه‌دار شوند.

وی اظهار کرد: انتظار داریم ارائه تسهیلات کم‌بهره به اقشار ضعیف جامعه مبنای کار باشد تا اقشار کم‌درآمد جامعه، زیر بار سنگین هزینه‌های مالی لِه نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل ادامه داد: بایستی همراه با اجرای این طرح در راستای کوتاه‌سازی دست دلالان نیز برنامه‌ریزی وجود داشته باشد تا شاهد اجرای مطلوبباشیم.

در ادامه رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: مصوبات خوبی برای رفع عقب‌ماندگی استان در نظر گرفته شده و تصمیمات خوبی را برای کمک به توسعه زیرساخت‌ها را اتخاذ کرده‌ایم.

وی بیان کرد: برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و مهم استان نیز درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی به اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha