نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود
کد خبر: 4006903
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

نماز جمعه فردا در اردبیل برپا می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، گفت: بر اساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار می‌شود.

رضازاده// نماز جمعه اردبیل فردا در اردبیل برپا می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه اردبیل، فردا، 30 مهرماه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: از مردم ولایتمدار اردبیل تقاضامندیم با رعایت اصول بهداشتی، حتماً سجاده و مهر شخصی به همراه داشته و از ماسک استفاده کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، گفت: تمهیدات لازم برای برپایی فریضه واجب نماز در اردبیل اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل است.

نصیری، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مردم برای رساندن وضعیت کرونایی استان به رنگ زرد و آبی نیز گفت: امیدواریم این همکاری‌ها همچنان با جدیت و تلاش همه‌جانبه ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا بتوانیم نماز جمعه را به صورت جماعت و حضوری برگزار کرده و از فیض و برکات آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha