فریضه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های اردبیل برپا می‌شود
کد خبر: 4004877
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

فریضه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های اردبیل برپا می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، گفت: فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل به صورت محدود برگزار می‌شود.

رضازاده// فریضه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های اردبیل برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نصیری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، 22 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردا فریضه نماز جمعه اردبیل در تمامی مناطق اردبیل به‌ صورت محدود و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت به ترویج برنامه‌ها و مباحث معنوی یک اولویت اساسی و مهم برای ما است، تصریح کرد: از نمازگزاران جمعه خواسته شده حتما در منزل وضو گرفته و مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل، بیان کرد: امیدواریم در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا بتوانیم نماز جمعه را به صورت جماعت و حضوری برگزار کرده و از فیض و برکات آن بهره‌مند شویم.

نصیری، مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را مستلزم همراهی و همکاری عموم مردم دانست و این تصمیم برای حفظ سلامت نمازگزاران و کاهش تجمعات در استان اجرا و تا رفع خطر شیوع گسترده این بیماری ادامه دارد.

وی افزود: تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه بر مبنای حفظ سلامتی مردم است تا بتوانیم به این شکل آنان را از آسیب‌های جدی مصون نگهداریم.

انتهای پیام
captcha