پخش فعالیت‌های طرح مشاغل خانگی اردبیل از صدا و سیما
کد خبر: 4006659
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

پخش فعالیت‌های طرح مشاغل خانگی اردبیل از صدا و سیما

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، فعالیت‌های پیشران این طرح در استان، روز جمعه ۳۰ مهرماه، از برنامه تلویزیونی «کارِ خونه» از شبکه ۲ صدا و سیما، تشریح خواهد شد.

رضازاده// پخش فعالیت‌های طرح مشاغل خانگی اردبیل از صدا و سیمابه گزارش ایکنا از اردبیل، به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، فعالیت‌های پیشران این طرح در استان، روز جمعه، ۳۰ مهرماه، از برنامه تلویزیونی «کارِ خونه» از شبکه ۲ صدا و سیما، تشریح خواهد شد.

میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، 28 مهر ماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در این برنامه تلویزیونی، گلی جهاندیده، پیشران خیاطی این طرح در استان که در حوزه تولید لباس و همچنین لباس عروسک فعالیت دارد، به سؤالاتی پیرامون فعالیت‌ها، نحوه کسب و کار، اخذ حمایت از مراجع مربوطه و توسعه درآمد خانگی پاسخ خواهد داد.

وی، با بیان این‌که این کار با هدف معرفی تولیدات مشاغل خانگی و جذب مشتری و سرمایه‌گذار برای طرح‌های تولیدی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: انعکاس فعالیت‌های زنان خانه‌دار از طریق رسانه‌های جمعی گام مبارکی جهت ترویج فرهنگ مشاغل خانگی در جامعه و گسترش کسب و کار و کمک به اقتصاد خانواده‌هاست.

ضارب‌نیا تصریح کرد: در آینده نیز با حضور سایر پیشران‌های طرح توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، محصولات بومی و منحصر به فرد معرفی و حمایت می‌شود.

انتهای پیام
captcha