طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان پارس‌آباد مورد توجه واقع شود
کد خبر: 4001059
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان پارس‌آباد مورد توجه واقع شود

فرماندار پارس‌آبادمغان، گفت: برندسازی و بسته‌بندی مناسب، نیاز اصلی محصولات کشاورزی دشت مغان است که بایستی در اجرای طرح مشاغل خانگی این دو اولویت مورد توجه جدی قرار گیرد.

رضازاده// طرح توسعه مشاغل خانگی در شهرستان پارس‌آباد مورد توجه واقع شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار پارس‌آبادمغان، ششم مهرماه، در دیدار با اعضای دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، اظهار کرد: در شهرستان پارس‌آباد مغان بالغ بر هفت هزار هکتار مزرعه تولید بادام وجود دارد که معرفی این محصول ناب به کشور با همت جهادی در حوزه بسته‌بندی مطلوب و برندسازی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه محصولات کشاورزی متعددی با کیفیت بالا در این شهرستان تولید می‌شود، بیان کرد: این موضوع علاوه بر داخل کشور، در خارج از کشور هم می‌تواند بازار مناسبی داشته باشد که با انجام مطالعات علمی و بسترسازی‌ مناسب، ظرفیت مناسبی در پارس‌آباد جهت ایجاد اشتغال مستمر و تولید محصولات صادرات محور وجود دارد.

فرماندار پارس‌آبادمغان، ضمن استقبال از اجرای طرح مشاغل خانگی، افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند با ارائه روش و الگوهای نوین علمی، ساختارهای سنتی موجود کسب و کار را از بین برده و تحولی نو در حوزه اشتغال ایجاد کند.

در این دیدار، میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دبیرخانه در استان و پارس‌آباد، گفت: امیدواریم اجرای این طرح گام موفقی در راستای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال مستمر افراد جویای کار به ویژه بانوان خانه‌دار این شهرستان باشد.

انتهای پیام
captcha