گلزارهای شهدای اردبیل ساماندهی و مرمت‌سازی می‌شود
کد خبر: 4006296
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

گلزارهای شهدای اردبیل ساماندهی و مرمت‌سازی می‌شود

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، گفت: گلزارهای شهدای اردبیل ساماندهی و مرمت‌سازی شده و وضعیت اشتغال و دیدار با جامعه ایثارگری بهبود می‌یابد.

رضازاده// گلزارهای شهدای اردبیل ساماندهی و مرمت‌سازی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل ، یاسر شاهی، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، 27 مهرماه، در دیدار با مسئولان انگوت شهرستان گرمی، اظهار کرد: گلزارهای شهدای اردبیل ساماندهی و مرمت‌سازی شده و وضعیت اشتغال و دیدار با جامعه ایثارگری بهبود می‌یابد.

وی بیان کرد: شهدای والامقام، با تمام قوا برای حفاظت از دین و ناموس خود به جنگ با دشمن پرداختند که به همین منظور در عصر کنونی بایستی با تمام داشته‌هایمان، راه شهدای والامقام را ادامه دهیم.

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیان کرد: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با پاسداری از آرمان‌ها و خون شهدای والامقام، مجاهدان راه حق باشیم.

وی اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، بیان کرد: تداوم برنامه‌های فرهنگی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری بوده و بایستی اردبیل به یک الگو در این زمینه تبدیل شود.

شاهی تصریح کرد: خانه‌های ائمه جمعه، به مرجع نیازمندان و دردمندان جامعه تبدیل شده و به عنوان متولی رسیدگی به امورات مختلف جامعه در انتظار مردم هستند.

انتهای پیام
captcha