86 محصول دانشگاه آزاد اردبیل به مرحله تجاری‌سازی رسید
کد خبر: 4005401
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

86 محصول دانشگاه آزاد اردبیل به مرحله تجاری‌سازی رسید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، گفت: تاکنون حدود 200 محصول در مراکز رشد این دانشگاه تولید شده که 86 محصول به مرحله تجاری‌سازی رسیده و بیش از 480 خدمت توسط امکانات دانشگاه قابل ارائه به مردم است.

رضازاده// 86 محصول دانشگاه آزاد اردبیل به مرحله تجاری‌سازی رسیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، 24 مهرماه، در نشست هم‌اندیشی با صاحبان صنایع و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، اظهار کرد: تعامل با صنعت، بازار و محیط‌های اجرایی به عنوان امری لازم و ضروری بوده که در این زمینه به‌دنبال هم‌افزایی هستیم.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به همراه تلاشگران صنعت بسیار حائز اهمیت بوده و در چند سال اخیر رویکرد دانشگاه به سمت کارآفرینی و فناوری سوق پیدا کرده و درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، گفت: 45 شرکت فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل داریم که تست محصول و بازار را انجام داده‌اند.

وی اظهار کرد: با این رسالت به‌دنبال این هستیم که از آموزش تا اشتغال در کنار دانشجویان باشیم،‌ چرا که خود را در دغدغه اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان سهیم می‌دانیم.

رسولی تصریح کرد: تاکنون حدود 200 محصول در مراکز رشد این دانشگاه تولید شده که 86 محصول به مرحله تجاری‌سازی رسیده و بیش از 480 خدمت توسط امکانات دانشگاه قابل ارائه به مردم است که با استفاده از ظرفیت وجود اعضای هیئت علمی برای استفاده از امکانات دانشگاه برای خدمت‌رسانی به مردم، رویکرد دانشگاه است.

وی اظهار کرد: این تغییر رویکردها به سمت مسئله‌گرایی و جامعه‌گرایی کارآفرینی و فناوری است؛ بنابراین تعامل با صنعت، بازار و محیط‌های اجرایی ضروری است و در این جلسه به‌دنبال هم‌افزایی هستیم و آماده‌ایم تا ظرفیت‌های دانشگاه را در اختیار تلاشگران صنعت قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha