کارگاه آموزشی بسته‌بندی و تبلیغات در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4003361
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
به همت جهاددانشگاهی؛

کارگاه آموزشی بسته‌بندی و تبلیغات در اردبیل برگزار شد

کارگاه آموزش مجازی «بسته‌بندی و تبلیغات» از مجموعه برنامه‌های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان به همت مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، برگزار شد.

رضازاده// کارگاه آموزشی بسته‌بندی و تبلیغات در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سینا نویدی، کارشناس تبلیغات و مدرس کارگاه آموزشی بسته‌بندی و تبلیغات در اردبیل، 17 مهرماه، در این کارگاه اظهار کرد: تبلیغات ابزاری برای ارتباطات بازاریابی یک فرد، سازمان یا نهاد تجاری برای تبلیغ یا فروش ایده، محصول یا خدمات است که می تواند به شکل بصری یا صوتی باشد.

وی بیان کرد: برای جلب توجه گروه خاصی از مردم یا جامعه از تبلیغات استفاده می‌شود و تنها محدود به حوزه کسب و کار نیست و اغلب توسط سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، احزاب سیاسی، سازمان‌های مذهبی و غیره نیز استفاده می‌شود.

نویدی افزود: تبلیغات فقط با هدف ارائه یک محصول یا خدمات مصرفی صورت نمی‌گیرد بلکه موسسات و گروه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی هم برای پیشبرد اهداف، معرفی و دستاوردهای خود از آن بهره می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تبلیغات امروزی از طریق رسانه‌های متعددی مانند مجلات، روزنامه، رادیو، تلویزیون، بیلبورد، وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی، وب سایت‌ها و غیره انجام می شود، تصریح کرد: اهمیت بسیار زیاد تبلیغات باعث شده اکثر شرکت‌ و کسب و کارها هر سال هزینه‌های زیادی را صرف این مسئله کنند چرا که این امر به معرفی کسب و کار جدید، خدمات یا محصولات نو کمک می‌کند و باعث موفقیت در کسب و کار می‌شود.

این کارشناس، با بیان اینکه تبلیغات باعث آگاه‌سازی جامعه نسبت به کسب و کار یا محصول می‌شود، اذعان کرد: تبلیغات به شرکت‌ها در معرفی خود، خدمات یا محصول‌شان و جذب مشتری کمک می‌کند.

نویدی، در ادامه انواع تبلیغات، تاثیر آن در فروش محصول و رونق کسب و کار، نقش بسته‌بندی در معرفی محصول، انواع و نقش بسته‌بندی در معرفی محصول و افزایش فروش را تشریح و به پرسش‌های حاضران پاسخ‌های لازم ارائه و راهنمایی‌های مناسب پیشنهاد کرد.

انتهای پیام
captcha