نمایشگاه پوستر احادیث با موضوع نماز برپا شد
کد خبر: 4002261
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

نمایشگاه پوستر احادیث با موضوع نماز برپا شد

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: نمایشگاه پوستر احادیث با موضوع نماز در محل این اداره دایر است.

رضازاده// نمایشگاه پوستر احادیث با موضوع نماز برپا شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 12 مهرماه، در بازدید از نمایشگاه پوستر احادیث با موضوع نماز در اردبیل، اظهار کرد: نمایشگاه پوستر احادیث با موضوع نماز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اردبیل دایر بوده و هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ترویج نماز و آموزه‌های دینی است.

وی بیان کرد: نماز یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام بوده که به عنوان دومین رکن اسلام قرار گرفته و پلی ارتباطی بین خدا و بنده‌اش است.

طاهری ادامه داد: انتظار داریم متولیان اجرایی برنامه‌ها، در برگزاری تمامی برنامه‌های فرهنگی و معنوی و مذهبی محوریت اهمیت برپایی نماز اول وقت و قرآن‌خوانی را مد نظر قرار دهند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: شیطان نیز نسبت به وسوسه کسانی که نماز خود را با تأخیر به جا آوردند، جرأت پیدا می‌کند و آن‌ها را وادار به ارتکاب گناه‌های بیشتر می‌کند.

طاهری اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان و متولیان اجرایی ذی‌ربط نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی این مهم بوده که بایستی در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

وی تصریح کرد: هر جامعه‌ای برای رسیدن به تقوا و تعالی نیازمند ترویج فرهنگ نماز و قرآنی است که این مهم در پایتخت حسینیت بسیار حائز اهمیت و اساسی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام
captcha