عظمت امروز کشورمان را مدیون فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم
کد خبر: 4001101
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

عظمت امروز کشورمان را مدیون فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های مردم ایران و به ویژه رزمندگان اسلام در پاسداری از حریم کشور و اسلام است و بازگویی وقایع آن دوران که افتخارات و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری‌های آنان است باید به شکل گسترده انجام گیرد.

رضازاده// عظمت امروز کشورمان را مدیون فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس هستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهادگران دانشگاهی استان اردبیل در ششمین روز از هفته دفاع مقدس ضمن حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجدید بیعت کردند.

در این مراسم معنوی، رئیس و تعدادی از معاونان و مدیران جهاد دانشگاهی استان اردبیل با عطرافشانی و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ششم مهرماه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های مردم ایران و به ویژه رزمندگان اسلام در پاسداری از حریم کشور و اسلام است تا بازگویی وقایع آن دوران که افتخارات و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری‌های آن است باید به شکل گسترده انجام گیرد.

اوچی‌اردبیلی، دوران هشت سال دفاع مقدس را دوران طلایی وحدت و اتحاد همه اقشار جامعه در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: در حال حاضر باید با برنامه‌ریزی مدون و مناسب، برای تداوم راه شهدا و امام راحل(ره) با بهره‌گیری از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این نهاد انقلابی با بالا بردن پرچم علم و فناوری، منشا خدمات و افتخارات زیادی برای کشور بوده است و در کنار آن نسبت به اعتلای فرهنگی و اجتماعی جامعه به ویژه در دانشگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام
captcha