هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای انتقال ارزش‌ها به جامعه است
کد خبر: 4000762
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای انتقال ارزش‌ها به جامعه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 37 حضرت عباس اردبیل، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جامعه است که مهمترین اتفاق تاریخ انقلاب بود.

رضازاده// هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای انتقال ارزش‌ها به جامعه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس اردبیل، ششم مهرماه، در مراسم یادواره شهدای انگوت با محوریت سردار شهید جعفر نونهال شهرستان گرمی، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جامعه است که مهم‌ترین اتفاق در تاریخ انقلاب به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های دفاع مقدس با محوریت تأثیرپذیری در بین نسل جوان است تا بدانند دلیل دفاع چه بوده و شهدا چه کسانی بودند و برای چه به شهادت رسیدند؟

رضایی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای برگزاری یادواره‌های شهداست که در این زمینه بازگویی شرح عملیات رزمندگان اسلام و یادآوری دوران و حال و هوای جبهه های نبرد حق علیه باطل و بیان خاطرات از زبان یادگاران و سرداران دوران دفاع مقدس از اهم این موارد است.

 در ادامه، مسعود طوماری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمی، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست.

وی بیان کرد: مکتب شهادت، تمام ابعاد سازنده‌ انسانی اعم از روحیه‌ی خودباوری، ایمان، ایثار، شهامت، تواضع، خلوص، وقار و کرامت‌های ناب بشری را در بطن خود دارد و وصول این خصایل انسانی جز در گام نهادن در این راه، میسر نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha