فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تغییر زیرساخت‌ها و تعمیق‌سازی است
کد خبر: 3998525
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تغییر زیرساخت‌ها و تعمیق‌سازی است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تغییر در زیرساخت‌ها و تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان اولویت‌های مهم و اساسی است.

رضازاده// فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تغییر زیرساخت‌ها و تعمیق‌سازی استحجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: تغییر در زیرساخت‌ها و تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان اولویت‌های مهم و اساسی بوده که از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم.

وی بیان کرد: فراکسیون ایثارگران مجلس، در راستای کمک به اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تغییر در زیرساخت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، نسبت به بهبود وضعیت خدمات‌رسانی تمام تلاش خود را می‌کند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حفظ گسترش ارزش‌های دوران دفاع مقدس و نقش این فرهنگ در ایجاد آرامش و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده و با توجه به این که فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ بالنده‌ای است، بنابراین بایستی در حیات جامعه اسلامی برای تحقق این هدف تلاش همه‌جانبه‌ای وجود داشته باشد.

موسوی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ دشمن‌شکنی است که پوزه دشمنانی که به میهن اسلامی ما تعدی کنند را بر زمین خواهد مالید و این یک فرهنگ غنی است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درصدد هستیم تا برخی از مشکلات لاینحل جامعه ایثارگری اعم از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان پس از رسیدگی حل و فصل شود.

انتهای پیام
captcha