فعالیت‌های قرآنی در روستاهای اردبیل جهت‌دهی می‌شود
کد خبر: 3996219
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

فعالیت‌های قرآنی در روستاهای اردبیل جهت‌دهی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: الگوسازی و جهت‌دهی فعالیت‌های قرآنی و عترت در روستاهای استان با هدف توسعه، ترویج و نیز جریان‌سازی این فرهنگ در جامعه در دستور کار است.

رضازاده// فعالیت‌های قرآنی در روستاهای اردبیل جهت‌دهی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 18 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: خخال جزو شهرستان‌های سرمد کشور در توسعه فعالیت‌های قرآنی بوده و انتخاب روستای اندبیل این شهرستان در زمزه هفت روستای قرآنی برتر کشور برای ما مایه افتخار و سربلندی است.

وی بیان کرد: الگوسازی و جهت‌دهی فعالیت‌های قرآنی و عترت در روستاها زمینه توسعه، ترویج و نیز جریان‌سازی فرهنگ قرآن و عترت در جامعه را فراهم کرده و این مسئله زمینه تقویت هویت دینی و شبکه‌سازی فعالیت‌های قرآنی در جامعه اسلامی و نیز شهرستان خلخال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: طرح ملی انتخاب روستای قرآنی سبب شده تا روستاهای منتخب از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار شوند که این مسئله در حفظ و تقویت وحدت و همدلی در بین اهل تسنن و شیعه در بین اهالی خوش رستم این شهرستان نیز بسیار حائز اهمیت بوده است.

بحرالعلومی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توزیع متوازن امکانات فرهنگی در جامعه اولویت اساسی بوده و شهرستان خلخال بایستی از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کند تا در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کند.

انتهای پیام
captcha