کارگران واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی اردبیل واکسینه می‌شوند
کد خبر: 3995702
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

کارگران واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی اردبیل واکسینه می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: واکسیناسیون کارگران واحد‌های تولیدی با هدف صیانت از سلامت نیرو‌های کار، به زودی در شهرک‌های صنعتی استان آغاز می‌گردد.

رضازاده// کارگران واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی اردبیل واکسینه می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل،  16 شهریورماه، ضمن اعلام خبر واکسیناسیون کارگران، اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان‌های اردبیل و نمین، واکسیناسیون شاغلین واحد‌های تولیدی در دو شهرک صنعتی اردبیل(۱) و (۲) در چند روز آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مجموع شاغلین این دو شهرک بیش از ۸ هزار نفر بوده که برای سهولت در امر تزریق واکسن، تعداد بیش از ۱۰ پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در این دو شهرک آماده‌سازی و در نظر گرفته شده است.

اهلی افزود: در انتخاب مراکز واکسیناسیون تلاش شد تا واحد‌هایی که دارای اشتغال بالایی هستند انجام واکسیناسیون در همان محل انجام و برای واکسینه کردن سایر واحدها، چند اکیپ سیار و همچنین مرکز واکسیناسیون اصلی در دفاتر شرکت‌های خدماتی این دو شهرک در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت استاندار اردبیل، مقرر گردید تا در انجام واکسیناسیون، کلیه شاغلین بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسن قرار گیرند که با اجرای آن شاهد ارتقای ایمنی کارگران در برابر ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

اهلی اظهار کرد: البته برنامه‌ریزی‌ها برای واکسیناسیون سایر شهرک‌های صنعتی استان نیز صورت پذیرفته که در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام خواهد شد.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و کلیه عواملین دخیل در امر واکسیناسیون، از کلیه واحد‌های صنعتی دعوت نمود تا با مشارکت در این امر مهم، آسیب‌های وارده در بخش کارگری را به حداقل برسانند.

انتهای پیام
captcha