مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله کشوری برگزار می‌شود
کد خبر: 3995444
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
همزمان با عید مبعث؛

مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله کشوری برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: همزمان با عید مبعث، مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله کشوری برگزار و نفرات برتر استانی به این مرحله اعزام خواهند شد.

رضازاده// مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله کشوری برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، 15 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با عید مبعث، مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله کشوری برگزار و نفرات برتر استانی به این مرحله اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان مرحله استانی بعد از تائید در مرکز اعلام خواهد شد، گفت: در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه، ۷۵ قاری با هم رقابت کرده و در مرحله شهرستانی این مسابقات ۳۰۰ نفر در گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال حضور داشتند.

ستوده اظهار کرد: خوشبختانه با بهره‌گیری از ظرفیت داوران بین‌المللی قضاوت شایسته‌ای در این مرحله از مسابقات انجام یافت و 12 نفر از استان توانستند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: اردبیل، استانی پرآوازه و مهم در سطح مسابقات قرآنی و در رشته‌های مختلف بوده که امید می‌رود با داشتن چنین ظرفیت‌هایی در سطح کشوری نیز افتخارآفرین باشیم.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نیاز مبرم و اساسی بوده و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

انتهای پیام
captcha